OndernemersPrijs Haaglanden

Algemeen 31 keer gelezen

Haaglanden - Tot 30 juni kunnen ondernemers in Haaglanden weer meedingen naar De OndernemersPrijs Haaglanden. De winnaar heeft de hoogste totaalscore op vier criteria: bedrijfseconomische prestaties, innovatie, maatschappelijk verantwoord en personeelsbeleid.

De wedstrijd, die dit jaar voor de twaalfde maal wordt gehouden, staat open voor alle ondernemers in de regio Haaglanden die drie jaar of langer actief zijn. De exacte spelregels staan onder de button ‘reglement’ op www.ondernemersprijs-haaglanden.nl. De inschrijving vindt plaats via een aanmeldingsformulier op die website. Ondernemers kunnen zich vanaf nu tot 30 juni aanmelden voor deelname. De winnaar wordt opvolger van Paul Thoen, directeur van uitgeverij Thoen uit Naaldwijk, die de OndernemersPrijs Haaglanden 2007 in de wacht sleepte.

De winnaar mag de titel een jaar lang voeren, ontvangt daarvoor een Award en zal in het jaar 2008 betrokken worden bij zakelijke activiteiten van De OndernemersPrijs Haaglanden. Tijdens de selectie komen ondernemingen hun goede punten en hun verbeterpuntenen tegen. Desgewenst krijgen zij gratis advies van de participanten om de verbeterpunten aan te pakken.

Na inschrijving ontvangen de ondernemers een vragenformulier met verschillende vragen over hun onderneming. Deze gegevens worden beoordeeld door een jury met vertegenwoordigers van de Haagse Hogeschool, de Kamer van Koophandel, MKB-Nederland, Stadsgewest Haaglanden, VNO-NCW West en Paul Thoen, winnaar OndernemersPrijs 2007.

Op woensdag 5 september maakt de jury de vijf finalisten bekend tijdens de nominatiebijeenkomst. Een team deskundigen bezoekt vervolgens deze vijf bedrijven. De jury wijst uiteindelijk de winnaar aan op een ondernemersgala op 30 oktober 2007 in Westland, de gemeente waaruit de huidige titeldrager afkomstig is.

Op deze wijze wordt uitvoering gegeven aan de doelstelling die de Stichting OndernemersPrijs Haaglanden elf jaar geleden heeft geformuleerd, namelijk uitstekend ondernemerschap in de regio stimuleren, belonen en onder een groot publiek communiceren.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant