Hakan Kirmit bekijkt alles van de positieve kant en werkt heerlijk in de vernieuwde Albert Heijn Nootdorp.
Hakan Kirmit bekijkt alles van de positieve kant en werkt heerlijk in de vernieuwde Albert Heijn Nootdorp.

Totaal vernieuwde Albert Heijn een grote publiekstrekker

Algemeen 2.398 keer gelezen

ADVERTENTIE - Albert Heijn Parade is een paar maanden geleden helemaal vernieuwd. Assistent- supermarktmanager Hakan Kirmit is er razend enthousiast over: ruimere paden, meer overzicht, een vernieuwd assortiment dat nog verder wordt verfijnd met verse vlees- en visproducten.

Hakan is 38 jaar jong en werkt al vanaf zijn vijftiende bij Albert Heijn. In tal van vestigingen in Den Haag heeft hij in allerlei functies gewerkt en de laatste anderhalf jaar is de supermarkt in Parade Nootdorp zijn werkplek. Met supermarktmanager Marco Schouten geeft hij leiding aan plusminus 160 collega's. 
Hakan ziet zichzelf vooral als een 'mensenmanager'. Hij vindt het prachtig als jonge jongens en meisjes de motivatie hebben om zich met hard werken en het volgen van opleidingen op te werken binnen Albert Heijn, zoals hij dat zelf ook heeft gedaan.

Cityshopper
"Als jongen van twaalf stond ik al op de markt mee te helpen. Toen ik vijftien was, wilde ik graag in navolging van een oom een eigen slijterij beginnen. Die droom heb ik nog steeds in mijn achterhoofd, maar toevallig kwam ik met Albert Heijn in contact. Ik kon meteen beginnen en na meer dan twintig jaar werk ik er nog. Met heel veel plezier. Het is geweldig om met z'n allen een mooie winkel op te bouwen en draaiende te houden. Je doet het uiteindelijk om de klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn en tevreden de winkel te zien uitlopen. Of dat nu een cityshopper is die zo snel mogelijk weer buiten wil staan met zijn of haar boodschappen of een iemand die er al dan niet met het hele gezin de tijd voor neemt en het winkelen als een uitje ziet."

Albert Heijn
Natuurlijk was en is het even wennen, de nieuwe winkel. De klanten liepen eerst met de klok mee en gaan nu tegen de klok in. Door de nieuwe formule is het assortiment wat anders geworden. Sommige producten bleken verdwenen, waar de komst van nieuwe dingen tegenover stond. AH luistert naar de klant en daarom zijn diverse producten toch weer terug. "Uiteindelijk werkt de klant mee aan de samenstelling van het assortiment. Zo hoort het ook", aldus Hakan die een echte AH-man is. Hij vindt het heel logisch dat Albert Heijn van bovenaf met procedures en formules werkt om er een goede structuur en een strakke lijn in te krijgen, maar hij zegt er meteen bij dat een individuele winkel genoeg mogelijkheden heeft om er een eigen stempel op te drukken.

Hakan nodigt iedereen die nog niet is geweest uit om de vernieuwde winkel van Albert Heijn Nootdorp eens binnen te lopen.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant