Afbeelding

Oproep: Wat is het warm hè? Stuur jouw zomerse foto in!

Actueel 514 keer gelezen

Puffen, zweten, ijsjes eten, een duik in het zwembad of lekker met de tuinslang in de weer... Wat genieten we van deze tropische dagen!

Heb jij een leuke, grappige of bijzondere zomerfoto gemaakt in Pijnacker-Nootdorp? Stuur deze dan naar ons op onder vermelding van ‘Wat is het warm hè?’

📸 Mail je foto naar: redactie@telstarmediacentrum.nl
⏰ Insturen kan tot maandag 10.00 uur.

De leukste en mooiste inzendingen krijgen een plekje in de krant van woensdag!

We zijn benieuwd hoe jij deze warme dagen doorbrengt!


Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant