Afbeelding

Opnieuw afvaldumping bij milieuparkje in Klapwijk: ‘Het is toch om te janken’

Actueel 1.229 keer gelezen

Pijnacker - Het was de afgelopen tijd even rustig rondom dumpingen bij de milieuparkjes in Pijnacker-Nootdorp, maar in de wijk Klapwijk is het opnieuw raak.

Een bewoonster trof zaterdagochtend een flinke hoeveelheid afval aan bij een van de ondergrondse containers en besloot foto’s te maken. De beelden stuurde zij naar deze krant. “Het is toch om te janken”, schrijft de inwoonster. 

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant