Afbeelding

Opnieuw afvaldumping bij milieuparkje in Klapwijk: ‘Het is toch om te janken’

Actueel 683 keer gelezen

Pijnacker - Het was de afgelopen tijd even rustig rondom dumpingen bij de milieuparkjes in Pijnacker-Nootdorp, maar in de wijk Klapwijk is het opnieuw raak.

Een bewoonster trof zaterdagochtend een flinke hoeveelheid afval aan bij een van de ondergrondse containers en besloot foto’s te maken. De beelden stuurde zij naar deze krant. “Het is toch om te janken”, schrijft de inwoonster. 

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Laatste nieuws

Pas uitgevlogen jonge koolmees. (Foto: Peter Elfferich)
Hondenhaar en mezenbaby’s Actueel 36 minuten geleden
Afbeelding
Opnieuw afvaldumping bij milieuparkje in Klapwijk: ‘Het is toch om te janken’ Actueel 3 uur geleden 11
Op diverse wegen rondom De Dobbeplas is het zondag druk met hardlopers (foto: John van de Sande).
Zondag: drukte verwacht door Halve Marathon Nootdorp Sport 3 uur geleden
Foto: Jennifer de Wolf-Collins
Kans op zeer zware onweersbuien na extreme hitte Actueel 3 uur geleden
Afbeelding
Niet normaal topwerk bij musical Next to Normal in koel Haags Korzo Theater Cultuur 18 uur geleden
Foto: ELVE Fotografie & Media
Wethouders geïnstalleerd in Pijnacker-Nootdorp Politiek 20 uur geleden

Uit de krant