Afbeelding

Eten in de Ontmoetingskerk

Kerkbericht 1.522 keer gelezen

In het kader van het project ‘kerk naar Buiten’ organiseert de Ontmoetingskerk aan de Klapwijkseweg in Pijnacker vier keer per jaar een gezellige maaltijd. Iedereen is welkom maar de doelgroep is vooral iedereen die alleen of met z’n tweeën ’s avonds aan tafel zit. Het gaat ook hierbij weer om de onderlinge ontmoeting met anderen. Aan tafels van zes personen vlotten de gesprekken meestal van zelf.

De eerstvolgende maaltijd (een gezellig 3-gangen menu) is woensdag 18 februari a.s. De inloop is vanaf 18 uur en om 18.30 uur gaan we aan tafel. Het verplicht u tot niets en de toegang is gratis. Wel wordt na afloop een geheel vrijwillige bijdrage in de kosten gevraagd. Wilt u meedoen? Aanmelden kan door een mailtje te sturen naar activiteitenok@gmail.com Probeer het een keer. U zult niet teleurgesteld zijn. Van harte welkom.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Laatste nieuws

Tussen de uitvoeringen door gaven de musici toelichting op de werken en achtergrondinformatie over de componisten.
Frisse strijkers en mooie orgelmuziek in Nootdorp Kerkbericht 27 minuten geleden
Het was van het begin tot het einde groot feest.
Regionaal Jeugd muziekweekend in de Notelaer Actueel 1 uur geleden
De eerste haringen gleden zo de keel in en het waren niet de laatste exemplaren.Het werd een grootse hap-happening. Foto: Ackershof2.nl / Bart Planken
VIDEO: Haringparty Pijnacker levert mooie steun op voor goed doel in Armenië Actueel 2 uur geleden
Foto: Iddea Photo
Geleidelijke verkoeling vanaf zondag Actueel 2 uur geleden
Afbeelding
Mega Duo Actie: samen sporten met 50% voordeel bij Sportcentrum Pijnacker Sport 16 uur geleden
Afbeelding
Paul & Paul helpt met zonwering op maat Zakelijk 18 uur geleden

Uit de krant