
Eten in de Ontmoetingskerk
Kerkbericht 1.522 keer gelezenIn het kader van het project ‘kerk naar Buiten’ organiseert de Ontmoetingskerk aan de Klapwijkseweg in Pijnacker vier keer per jaar een gezellige maaltijd. Iedereen is welkom maar de doelgroep is vooral iedereen die alleen of met z’n tweeën ’s avonds aan tafel zit. Het gaat ook hierbij weer om de onderlinge ontmoeting met anderen. Aan tafels van zes personen vlotten de gesprekken meestal van zelf.
De eerstvolgende maaltijd (een gezellig 3-gangen menu) is woensdag 18 februari a.s. De inloop is vanaf 18 uur en om 18.30 uur gaan we aan tafel. Het verplicht u tot niets en de toegang is gratis. Wel wordt na afloop een geheel vrijwillige bijdrage in de kosten gevraagd. Wilt u meedoen? Aanmelden kan door een mailtje te sturen naar activiteitenok@gmail.com Probeer het een keer. U zult niet teleurgesteld zijn. Van harte welkom.
















