
Ingezonden: Arbeidsmigrantenwijk
Ingezonden 3.949 keer gelezenHierbij wil ik aangeven dat zeker niet alle leden van de bewonersvereniging tegen dit plan zijn. Je kan ook stellen dat dit getuigt van goed ondernemerschap, waardoor bovendien woningen vrij komen voor mensen uit Delfgauw die nu een woning zoeken. Deze woningen worden momenteel bezet door deze mede-Europeanen die hier werken. Wat me nog het meest stoort is dat deze mensen hier weggezet worden als een stel barbaren.
Piet Zeeuw
















