
Bewaakte fietsenstalling Pijnacker Zuid gaat weg
Actueel 4.404 keer gelezenPijnacker - Per maandag 4 december verdwijnt de Biesieklette bij het metrostation Pijnacker Zuid. Vergeet niet uw fiets tijdig weg te halen, zo luidt een oproep van de gemeente Pijnacker-Nootdorp.
De ruimte is nodig voor de bouw van de eerste twee woonblokken en de Mobilityhub van WijCK. De bestaande rijwielstalling aan de andere kant van het spoor biedt genoeg ruimte om de verwijderde stalling te vervangen. Deze wordt niet bewaakt. De handhavers zullen extra aandacht besteden aan deze locatie. De bewaakte Biesieklette bij metrostation Pijnacker Centrum blijft bestaan.
Mobilityhub
In de nieuwe Mobilityhub (naar verwachting beschikbaar in de tweede helft van 2025) komt een inpandige stalling voor 400 fietsen en scooters, met 24-uurs cameratoezicht.
















