Afbeelding

Veel klachten over straatverlichting

Actueel 105 keer gelezen

Pijnacker-Nootdorp - Op Social Media en Telstar Online jongt het momenteel van de meldingen over defecte straatverlichting. Wie is er eigenlijk verantwoordelijk voor deugdelijke verlichting? Wij zochten een en ander uit.

“De gemeente is verantwoordelijk voor de aanleg, het onderhoud en het beheer van de straatverlichting”, zo valt er letterlijk te lezen op de website van de gemeente.

Meldingen over defecte verlichting, ondeugdelijke verlichting, beschadigde lantaarnpalen en de tijdstippen van verlichting kun je bij de gemeente indienen via 14 015. Alleen storingen die de (verkeers)veiligheid en de openbare orde in gevaar brengen worden direct onder handen genomen, de rest wordt ingepland.

Storingen aan de verlichting (kapotte lampen, aangereden masten enzovoort) kun je melden via de website van CityTec of via telefoonnummer 088 - 895 91 00. Heb je het gevoel dat er niets met je melding wordt gedaan dan mag je altijd aankloppen bij Telstar Online, duiken wij er verder in.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant