Logo telstar-online.nl

Havecon zoekt medewerkers: sales en personeel en organisatie

  •   keer gelezen

Havecon is een bedrijf gespecialiseerd in het ontwerpen, produceren en bouwen van glastuinbouwprojecten over verschillende continenten. Vanuit ons hoofdkantoor in Bleiswijk focussen wij ons vooral op de Europese, Canadese en Amerikaanse markt. 

Hier realiseren wij mooie en complete projecten naar de wensen en eisen van onze klanten. Deze projecten variëren in omvang, teeltsoorten en locaties. In verschillende buitenklimaten bieden wij een mooie Nederlandse oplossing voor een gecontroleerd teeltklimaat.

De focus binnen ons bedrijf ligt stevig op het realiseren van projecten. Hier werken de afdelingen REYD, Calculatie, Verkoop, Export, Werkvoorbereiding, Marketing en Productie nauw samen. Binnen de multidisciplinaire projectgroepen wordt van onze werknemers een zelfstandige inbreng verwacht, waarbij samenwerking en projectvoortgang belangrijke drijfveren zijn. Samen vormen wij een hecht, gezellig en informeel team.

Ons aanbod
• Veel vrijheid om de functie naar eigen inzicht in te vullen, met ruimte voor eigen ideeën en creatieve oplossingen;
• Een open bedrijfscultuur en een enthousiast team met leuke collega’s;
• Intensief klantcontact in een markt waarin wij een sterke marktpositie hebben;
• Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden (marktconform);
• Een vast dienstverband na een proef-en kennismakingsperiode;
• Een beloning in gezamenlijk overleg;
• Een goed pensioenplan.

Ben je geïnteresseerd in een van deze functies? Stuur dan je CV en begeleidende brief naar: vacatures@havecon.com Meer informatie over ons bedrijf en aanbod is te vinden op: www.havecon.com t +31 (0)10 266 32 70.


Sales Manager Europa (M/V)


Dienstverband: Fulltime. Startdatum: Per direct.

Ben jij die gedreven en praktisch ingestelde Sales Manager (M/V) met ervaring in de high-tech glastuinbouw? Zorg jij ervoor dat onze klanten ook ná oplevering van een project tevreden blijven? Dan zoekt Havecon jou!

Wat houdt de functie in?
Als Sales Manager weet jij alles over onze kassen én begrijp jij wat onze klanten nodig hebben. Je stelt de juiste vragen en luistert naar hun wensen. Daarmee maak jij voor de klant een advies op maat. Je bent betrokken bij het opstellen van de offerte en bespreekt die met de klant. Je kunt goed inspelen op de situatie en gaat samen met de klant op zoek naar oplossingen die werken. Met jouw commerciële vaardigheden ben je altijd alert op mogelijkheden om nieuwe klanten te werven. Bestaande klanten weet je zo goed te bedienen dat ze altijd bij ons terugkomen.

In deze functie ben dus jij een technisch én commercieel gesprekspartner en adviseur voor onze Europese klanten. Binnen ons bedrijf werk je nauw samen met de afdelingen Calculatie en R&BD. Je bent goed op de hoogte van internationale ontwikkelingen. Als een vraagbaak voor de klanten zie jij overal kansen voor sales!

Wat verwachten wij van jou?
• Mbo/hbo-werk- en denkniveau en een opleiding in commerciële of technische richting;
• Minimaal vijf jaar werkervaring binnen een soortgelijke functie;
• Gestructureerde en zelfstandige werkwijze;
• Goede kennis van MS Office;
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
• Oplossingsgerichte instelling;
• No-nonsens mentaliteit en een gezonde dosis humor.

Verder ben je resultaatgericht, flexibel, kunt snel schakelen én je bent communicatief sterk. We verwachten dat je 40 uur per week beschikbaar bent.


Medewerker Personeel & Organisatie (M/V)


Dienstverband: 24 uur p/w. Startdatum: Per direct.

Ben jij gedreven en punctueel en houd jij van afwisseling in je werk? Houd jij je graag bezig met personeelszaken? Dan zoekt Havecon jou!

Wat houdt de functie in?
Als Medewerker P&O ondersteun je bij het werving- en selectieproces van begin tot eind. Je denkt mee over de vacature en zorgt voor plaatsing, je adviseert over de selectie en nodigt kandidaten uit, voert de gesprekken (samen met een manager) en regelt het contract. Je bent een echte doener en regelt alles rond dit proces tot in detail. Daarnaast ondersteun je het management en onze administratieve afdeling bij personele vraagstukken. Dat doe je ook voor onze vestigingen in het buitenland. Je voert personeelsgesprekken als dat nodig is en regelt de benodigde documenten als collega’s moeten reizen. We bieden je een zeer brede functie, waarbij je het management adviseert over personeelszaken, maar ook administratieve werkzaamheden uitvoert.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Jouw profiel:
• Mbo+ werk- en denkniveau, in de richting van Personeel & Organisatie;
• Minimaal drie jaar aantoonbare werkervaring als medewerker P&O of een soortgelijke functie is een pré;
• Je kunt gestructureerd en zelfstandig werken;
• Je bent goed bekend met MS Office;
• Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
• Je bent accuraat en integer;
• Je houdt van afwisseling en kunt goed schakelen tussen verschillende werkzaamheden, die soms ad hoc moeten gebeuren.

Verder ben je resultaatgericht en flexibel. Ook ben je communicatief sterk met een flinke dosis positiviteit en enthousiasme. We verwachten dat je 24 uur per week beschikbaar bent.

Meer berichten