Brandje door vergeten kaars in kerststuk

zo 26 dec 2010, 18:36 Actueel

Pijnacker - In een woonhuis aan de Van Brachtstraat ontstond zondagmiddag brand toen een kerststukje vlam vatte.

De bewoners van het pand waren niet aanwezig, maar buren werden gealarmeerd door piepende rookmelders. De brandweer dacht in eerste instantie dat er sprake was van kortsluiting, maar de bewoner van het pand, die snel naar huis was gekomen, vond al snel een afgebrand kerststukje in de woonkamer. De schade bleef beperkt tot een brandplek op de eettafel. Foto: Jade van Tilburg

Rookmelders zijn van levensbelang

Uit de krant