Afbeelding

Spreekuur voor ondernemers biedt uitkomst

Actueel 1.633 keer gelezen

De coronacrisis drukt zijn stempel op ondernemend Nederland. Nu er sprake is van een tweede golf, moeten ondernemers wederom anticiperen op de veranderende markt. Als ondernemer kan het eenzaam zijn tijdens het maken van belangrijke keuzes. Iemand om mee te sparren of iemand die verse ideeën aanlevert, is dan een uitkomst. Die oplossing is vanaf nu binnen handbereik.

Van een doe-het-zelfzaak dat hoogtijdagen viert, doordat mensen spontaan gaan klussen, tot aan winkeliers die de deuren moeten sluiten van hun levenswerk. Deze situatie vraagt om aanpassingen en dat kan lastig zijn wanneer je al tientallen jaren doet waar jij het beste in bent. Creative Boys Club biedt de oplossing door samen met ondernemers te kijken waar hun kracht ligt en waar kansen onbenut blijven.

Een sparringpartner voor jouw ideeën of nieuwe inzichten voor de toekomst is waar Nick Kerklaan zich voor wil inzetten binnen de gemeente Pijnacker-Nootdorp. Actief op het gebied van strategie en content helpt hij start-ups, beginnende ondernemers en bestaande ondernemers om zich te onderscheiden van de concurrent en ze vooruit te laten kijken.

Ondanks dat hij merendeel buiten de gemeente actief is, wil hij maar al te graag collega-ondernemers bijstaan middels het nieuwe initiatief Dr. Content & Dr. Strategie. Aan de hand van een vier uur durend “spreekuur”, helpt hij iedere ondernemer individueel om het juiste medicijn te vinden om vervolgens sterker uit deze crisis te komen. Zowel beginnende als kleinere ondernemers met maximaal vijf man personeel kunnen hier beroep op doen. Deze zogenoemde sessies kosten 149,00 ex. btw. en aanmelden kan via spreekuur@creativeboysclub.nl. Het vergt moed om deze stap te nemen, daarom is discretie bij iedere sessie van toepassing.

Creative Boys Club is een co-creatie van meerdere creatieve professionals die ongekend zijn in hun vakgebied en ijzersterk in teamverband. Opgericht door Nick Kerklaan om zowel startende als ervaren ondernemers te helpen op het gebied van content en strategie. Michel Rolvink, zelf eigenaar van lekkergetikt.nl, is als content marketeer onderdeel van deze club en houdt zich bezig met werkelijk alles wat maar met tekst te maken heeft. In de rol van Dr. Content en Dr. Strategie helpen zij bedrijven die in deze moeilijke tijden wel wat hulp kunnen gebruiken.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant