Vlietdagen gebruikt nieuwe media
Actueel 68 keer gelezenLeidschendam-Voorburg - De organisatie van de Vlietdagen gaat naast de internetsite www.vlietdagen.nl ook gebruik maken van nieuwe media.
Dit met als doel om ook de jongere doelgroep aan te spreken en het evenement onder een brede laag van de bevolking kenbaar te maken. Zo zijn de verrichtingen van de organsiatie te volgen op Twitter via: www.twitter.com/vlietdagen en op een speciale Hyves pagina: www.vlietevenement.hyves.nl.
Vrienden van de Vlietdagen en andere geinteresseerden kunnen zich als vriend aanmelden op deze pagina. Tijdens de dagen zelf, die gehouden worden op 18, 19 en 20 september, zullen er diverse foto’s worden geplaatst zodat de site zeer up to date blijft.
De organisatie van de Vlietdagen is door gebruik te maken van deze zogenaamde ‘social media’ zeer vooruitstrevend in het bereiken van verschillende doelgroepen. Dat dergelijke media een rol vervullen, blijkt wel uit het feit dat ook Tweede Kamer leden veelvuldig gebruik maken van o.a. Twitter.